dag 14

Idag var det en vanlig skoldag. Nu mera har vi lektioner pa formiddagen, och aktiviteter senare pa dagen. Skolan ar ganska stokig, men man overlever. Vi gjorde absolut inget vettigt idag, mer an att Ylva hade skickat poliserna till oss. Dom pratade om varfor man inte ska ga ensam och sa. Dom kom bara for att Patrik forsvann har om dagen.
Nu skulle vi egentligen ha crazy games pa stranden, men det blev for stressigt, sa vi fick ledigt, sa nu sitter vi har, och chillar. jag tror vi ska ta en svang ner pa stranden nu. Sedan ska vi hem och fixa oss for att ga pa disco!

Vi har det super javla as bra har!

Saknar er mammror pappror och broder! och alla andra! <3

Kommentarer
Postat av: Liiv

Hej <3 Härligt att ni är lediga! Har ni börjar tänka engelska enu :D? hoppas du gillar discot i kväll då ronja :) !! Älskar er puss från Liv

2008-07-01 @ 22:19:52
Postat av: Mamsen

Hej snyggingar! Låter som ni behöver lite välförtjänt vila...

Saknar er massor!! Vi försökte ringa igår men kom inte fram så vi försöker i kväll igen



Puuuuss

2008-07-02 @ 08:24:05
Postat av: Farsan Lillis

Hej på er!

Har nui det jobbigt på kvällarna? Skolan verkar vara slapp men ni har det kanon bra fårstår jag. Vi hörs ikväll.

Kram

Farsan Lillis

2008-07-02 @ 08:29:37
URL: http://jonnaoch ronja.blogg.se/
Postat av: mamma Jane

Hej älsklingar!

hoppas discot var kul och att shoppingen blev lyckad.

längtar vansinnigt mycke efter er.

pussar o kramar i massor.

mamma



2008-07-02 @ 08:36:44
Postat av: qim

hej pussungar!

nu är det sommarvarmt o det enda man vill är att bada i hamnen. vart är mina bästa bad kompisar? jag saknar er! rekord på cafet i dag, o calle va själv mens elin och jag plockade jordgubbar. hm... vi fick iaf ihop 20 kilo. så nu har jag saft överallt.

ronja, ryck upp dej. bara för att drömmprinsen inte råkar va bjuden till discona. ;P.

massa pussar. längtar!

2008-07-02 @ 20:44:47
Postat av: älskade moster Inger

Hej å Hå! Förstår att ni har det bra och att ni bor bra. Vaddå skolan är stökig?? Nu ska ni passa på att lära er...!!

Vi andra här hemma har "Sommarlov"....Jonna kan den sången. Vi solar och badar i havet ca 19 grader, trodde en farbror.

Vi saknar er. Kram från Inger,Calle,Lee,Micelle;Denise och Carro

2008-07-02 @ 21:50:49
Postat av: Annelie & Pelle

Hej brudar!!

Nu har även vi fått möjligheten att läsa eran blogg vilken vi inte hade ngn aning om att den existerade fram till igår.

Men tack vare din mammas alla intensiva försök att få tag i oss till slut lyckades har vi nu läst igenom den. Ni verkar ju inte ha allt för tråkigt :)

Så skönt att höra.

Vi väntar på arlanda med öppen famn den 9/7 kl 21.25, om inte vi 2 blivit 3 för då hämtar elake Arne er :)

Kan ni ta reda på flightn nr till oss blir vi glada.

Sköt er, njut & ta vara på tiden så ses vi snart.

kramar

2008-07-03 @ 13:01:51
Postat av: Tina

Hej bloggisar! Lika delar plugg...? Det är roligt att höra er berätta, oftast är det Qim el Liv som läser högt för mig. Nu kommer ni ju snart tillbaka! det ska verkligen bli skönt att pussa på er igen. Gissa om det kommer att vara crowded i Lickers på torsdag efetrmiddag! Jag jobbar och missar sålunda välkomstkalaset. Men på lördag kommer jag, frukost på världens bästa fik vid lunchtid? Jag bjuder såklart! Tusen tankar!

2008-07-07 @ 18:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0