dag 10

redan dag 10, WOW! :p
Idag fick vi  varan super efterlangtade, underbaraste sovmorgon. Sen pallrade vi oss ivag till skolan som idag var otroligt slapp. vi gjorde typ ingenting, vi fick bara skriva klart varat "straffarbete" som vi fick efter varat aventyr i Ryde igar, hahah! varfor vi inte gjorde sa mycket idag var for att en kille i varan grupp saknas.. ingen har sett honom sen igar, inte ans hans vards familj vet vart han ar. det ar skitalaskigt. alla ledare ar chockade, eller alla vi ar ocksa chockade, han kan lixom vara vart som helst....
Ikvall ska vi ha Cheerleding och Football i Big mead. Det blir nog trevligt. :)
Imorgon ska vi ta bussen till New Port 07.26, sen ska vi ta en buss darifran vid 08.20 sen aker vi over till "fastlandet" sar ska vi shoppa och ligga pa stranden.
Nu ska vi hem och stada lite pa varat rum, sen ska vi ata sen tar vi bussen till Big mead.
Vi hors sa snart vi kan, vi saknar er! <3


Kommentarer
Postat av: Liiv

HEEELUU SÖTNOSAR :D (L) lääskigt med han som var borta :S:S hade själv blivit asa nervöös ... stakars föreldrar :/ här hemma har vi dt asa braa :) Hoppas att ni me har dt ( det låter dt som ief :D) Älskar eeeer <3

2008-06-27 @ 19:42:35
Postat av: Farsan Lillis

Hej på er!

Skönt att höra att killen kom tillbaka. Just6 nu sitter jag på kontoret medans morsan springer på stan. Handla inte upp alla pengar i Bourmout ( Ha ha).

Kram Farsan Lillsi

2008-06-28 @ 13:23:57
URL: http://jonnaoch ronja.blogg.se/
Postat av: matilde

åh vad glad jag blir att du hörde av dig. jag saknar dig med och har helt glömt bort att du befinner dig i england. Jag tänkte ringa dig häromdagen men då förstår jag att jag får vänta med det. Hoppas ni två har det kanon! kisses to you honey!

2008-06-28 @ 19:02:34
URL: http://nakenchock.webblogg.se/
Postat av: qim

hej pussungar!

skönt att det inte va ni som va försvunna. då hade jag dött, återuppståt och tatt första bästa helikopter över havet.

blir du aldrig frisk ronja? ät fiskleverolja, det är bra. familjen och jag ska äta chips och kolla på film i kväll. mysigt för en som lever utan tv. jag saknar dej! jonna ocå ;). massa pussar

2008-06-28 @ 20:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0