dag 11

forst och framst ska vi bara meddela att dom har hittat den forsvunna pojken! han satt i en taxi och da gick polisen ut med ett meddelande pa radion att en kille var forsvunnen, och da ringde chafforen polisen och allt ordnade sig.!

idag gick vi upp klockan 6 for att ta bussen till Bournemouth, dar shoppade vi och lag pa stranden och glassade, sa nu har vi allt fatt varan efterlangtade solbranna! :) wehehe
resan dit tog aslang tid, vi akte buss och farja sen buss igen, men det var de vart for det har varit mysmys.

idag fick vi basta kommentaren ever. vi satt brevid Daniel pa bussen och snackade gotlenske samtidigt som vi lyssnade pa musik och helt plotsligt sa han:
"2 gotlanningar och lite musik,sen blir det inte battre"  :)
haha den tackar vi for!

igar blev det ingen cheerleading for det regnade som fan, sa vi vantade i 2 timmar helt i onodan men vad ska man gora mer an att rakna hur manga bilar som passerade pa en timme :P?

pusss och heej :D <3

Kommentarer
Postat av: Mina

Tur att dom hittade honom!



Är så avundsjuuk på er juh som får sol! Här är det kallt som as typ! ha det bra tjejeer!



Pusss Puss



Mina!

2008-06-28 @ 22:15:45
Postat av: Farsan Lillis

Hej på er!

Vad skönt att killen kom tillbaka. Det verkar att ni har kanon väder. Här stört regnar det och då är det skönt att sitta inne. Hittade ni något när ni shoppade? Tänk att mer än halva tiden har gått. Saknar er

Kram

Farsan Lillis

2008-06-30 @ 09:47:40
URL: http://jonnaoch ronja.blogg.se/
Postat av: Livv

Heej sötnosar<3



Sköönt att killen kom tlbax!



Hah^^ räkna bilar? Ni e för härliga xD <3 Hoppas ni har dt bra kom tlbax snart ;) Puss Liv

2008-06-30 @ 18:42:39
Postat av: Matilda E

Hej!

Gud vad mysigt ni verkar ha det. Jag hade helt glömt bort Jonna att du skulle åka iväg(så blir det när vi är så dåliga på att höra av oss till varandra) :( :)

Ni verkar verkligen ha det jätte bra och ta verkligen vara på tiden. Nu när jag ser tillbaka på min språkresa så var det de bästa jag någonsin ha gjort. det var helt underbart! och ni verkar inte ha så mycket problem med att ta vara på dagarna :) ta hand om er och jag vill höra allt när du kommer hem Jonna! :)



puss och kram!

2008-06-30 @ 19:33:04
URL: http://matiildan.blogg.se/
Postat av: Mikaela N

Hejsan Sötnosar!

Ni verkar ha det toppen , jag saknar er! Här är vi trötta har precis kommit hem från fotbollscup vi fick silver! TJOHO! =) Förlorade mot Hammarby "/ Men men , Hör av er när ni kommer hem! Älskar er! <3

2008-07-01 @ 13:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0